Centraal loket

De Servicedesk FSW is het centrale loket voor alle facilitaire vragen, verzoeken, storingen, klachten, meldingen enz.

Wat kunt u zoal bij ons melden?

Heeft u een verhuisaanvraag, een vraag over sleutels, een probleem met uw telefoon, wilt u een LU-card laten maken of betaald parkeren geregeld hebben..?

Ook facilitaire storingen kunt u bij ons kwijt: Is er ergens een toilet verstopt, knippert er een TL buis, sluit een raam niet goed, staat uw verwarming te hoog of te laag..? Neem contact op met de Servicedesk en wij nemen direct aktie.

En vindt u uiteindelijk, dat werkzaamheden niet goed zijn uitgevoerd?
Meldt dit svp bij ons en we zoeken het voor u uit.


Hoe meldt u iets?

U kunt uw melding mailen of telefonisch aan ons doorgeven
Wij maken van uw melding een werkbon en sturen deze door naar de Servicemanager UFB, die een vlotte en goede afhandeling bewaakt.

De Servicedesk houdt zelf het contact met u als melder. Dat betekent dat wij u na ontvangst van de melding een ontvangstbericht sturen en na afhandeling een gereedmeldingsbericht. Heeft u tussentijds vragen over uw melding dan kunt u hiervoor bij ons terecht.

Laatst Gewijzigd: 13-03-2015